Obec Velký Osek
obec
Velký Osek

Školství

Žákovská rada

Žákovská rada pro školní rok 2010/2011:

1.A  
1.B  
2.A F. Konyvka
2.B V. Baloun
3.A D. Král, A. Eger
4.A A. Košatová, L. Hübst
5.A D. Bezucha, D. Mašek
6.A M. Šípková, K. Křížková
6.B L. Hermanová, K. Švandová
7.A D. Čejková, L. Vávrová
8.A K. Škarková, J. Karban
9.A M. Svoboda, O. Šmiřák, K. Kučírková
9.B K. Soukupová, A.Štiková


Zápisy z jednání

Zápis z jednání žákovské rady dne 14.6.2011

Jednání rady se zúčastnili zástupci všech tříd.

Program:
1. Budoucnost školní jídelny
2. Nápojový a potravinový automat

Žáci byli seznámeni s plány, jak vyřešit neutěšený stav školní jídelny a kuchyně prostřednictvím smlouvy s firmou Eurest. Někteří její služby znají, takže možnost změny přivítali.
S velkým nadšením se setkalo oznámení o repasování stávajícího nápojového automatu a  o pořízení druhého s bagetami, sušenkami a balenými nápoji. Žáci z druhého stupně ihned požadovali, aby tento nový automat byl umístěn na druhém poschodí, aby k němu měli lepší přístup.

Všem žákům přeju hezké prázdniny.

Zapsala Marie Vyhňáková





Zápis z jednání žákovské rady dne 10. a 17. 5.2011

Jednání rady muselo být pro neúčast zástupců II. stupně rozděleno do dvou termínů. Je smutné, že starší žáci ( kromě 9.B) „zapomněli“ 10.5. přijít, přestože jim rada byla připomenuta. Jejich nezájem byl o to trapnější, že se rady 10.5. zúčastnila vedoucí školní jídelny paní Bílková, která se chtěla vyjádřit k anketě o školním stravování a pan ředitel MZŠ Kobera.

Program:
1)hodnocení ankety z pohledu vedoucí školní jídelny
Paní Bílková vysvětlila dětem, co vše musí při sestavování jídelníčků zohlednit, proč se některá jídla nemohou ve školní kuchyni připravit a vyjádřila se i ke všem připomínkám z ankety.
- Pracovnice ŠJ byly upozorněny, aby věnovaly ještě větší pozornost čistotě příborů.
- Vedení školy již zažádalo o finanční prostředky na zakoupení nových táců.
- Otázka rezervace jídel je závislá na objednávkovém systému pomocí čipových karet a to zase souvisí s celkovou rekonstrukcí jídelny a kuchyně, na kterou je třeba přibližně 4 mil. Kč. Pan ředitel řekl, že i toto je v jednání a „nového“ by se možná mohli dočkat již letošní šesťáci.
- Paní Bílková požádala děti, aby se samy pokusily sestavit jídelníček z 20 polévek a 20 jídel (z toho minimálně 2 z ryb a 2 z luštěnin). A aby pomohly se zútulněním prostředí v jídelně.

2)projednání organizace Dne dětí
Pro I. stupeň připraví Den dětí žáci 9. ročníku, zbylé ročníky mají individuální akce.

3)návrhy jídelníčku na Den dětí
Prošel návrh řízku s bramborovým salátem a zmrzlina v podobě nanuku.

4)vyhodnocení sběrové akce starého papíru
Výsledkovou listinu dostaly děti do každé třídy.





Zápis z jednání žákovské rady dne 12.4.2011

Přítomni zástupci 3. ročníku, 6.A, B, 7., 8. a 9.A. Ostatní tentokrát „zapomněli“, přestože byli upozorněni.

Program:
1) seznámení s vyhodnocením ankety ke školnímu stravování, která proběhla v týdnu od 21.  do 25.3.20011
2) vylosování tří anketních lístků žáků z druhého stupně, kteří dostanou odměnu
3) připomenutí sběrové akce ve dnech 18.–20. 4.  – sbíráme starý papír a víčka od pet lahví
4) informace ke Dni Země, který se uskuteční ve středu 20.4.
5) návrhy na organizaci Dne dětí

Zapsala Marie Vyhňáková




Zápis z jednání žákovské rady dne 15.3.2011

Přítomni zástupci všech tříd od druhého ročníku

Program:
1. seznámení s organizací ankety ke školnímu stravování, která proběhne v týdnu od 21. do 25.3.2011
Žáci I. stupně budou hodnotit pomocí smajlíků (chutnalo mi x nechutnalo mi), které si vezmou při odchodu z jídelny a vhodí je do připravené krabice. Každý žák pouze JEDNOHO smajlíka.
Žáci II. stupně dostanou ve čtvrtek 24.3. od svých zástupců v žákovské radě krátké dotazníky, které jim vyplněné odevzdají zpět do pondělí 28.3.
Z žáků I. stupně vyberou paní učitelky NEJKULTURNĚJI stolujícího strávníka z každé třídy a  z odevzdaných anketních lístků budou vylosováni tři žáci. Tyto děti budou odměněny drobnými cenami.

2. připomenutí akce Senioři ve škole 23.3.

3. připomenutí Dne učitelů 28.3. - poděkování, přáníčko pro vyučující,...

4. zhodnocení nástěnky u šaten - 7. ročník

5. různé

Setkání žákovské rady byla přítomna paní inspektorka - členka inspekčního týmu, který ve dnech 14. - 16.3. pracoval na naší škole.

Zapsala Marie Vyhňáková




Zápis z jednání žákovské rady dne 11.1.2011

Přítomni zástupci všech tříd kromě 5. třídy.

Program:
1. návrh využití nástěnky u šaten - inzeráty, prezentace vlastní tvorby, zvyky a tradice v určitém měsíci

2. přihlašování a odhlašování kroužků na II. pololetí

3. důsledné zamykání šaten a tříd v případě stěhovánído jiných učeben, připomenutí osobní zodpovědnosti za svoje věci - školní řád

4. opětovné připomenutí nedostatečného třídění odpadu - PET lahve v koších ve třídách

5. stav vytvoření dotazníku ke školnímu stravování - zástupci 7. a 8. ročníku

Zapsala Marie Vyhňáková

Informace e-mailem

Novinky e-mailem

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

Mapové podklady

mapa

Stav Bačovky