Školství
Žákovská rada
Žákovská rada pro školní rok 2010/2011:
1.A | |
1.B | |
2.A | F. Konyvka |
2.B | V. Baloun |
3.A | D. Král, A. Eger |
4.A | A. Košatová, L. Hübst |
5.A | D. Bezucha, D. Mašek |
6.A | M. Šípková, K. Křížková |
6.B | L. Hermanová, K. Švandová |
7.A | D. Čejková, L. Vávrová |
8.A | K. Škarková, J. Karban |
9.A | M. Svoboda, O. Šmiřák, K. Kučírková |
9.B | K. Soukupová, A.Štiková |
Zápisy z jednání
Zápis z jednání žákovské rady dne 14.6.2011
Jednání rady se zúčastnili zástupci všech tříd.
Program:
1. Budoucnost školní jídelny
2. Nápojový a potravinový automat
Žáci byli seznámeni s plány, jak vyřešit neutěšený stav školní jídelny a kuchyně prostřednictvím smlouvy s firmou Eurest. Někteří její služby znají, takže možnost změny přivítali.
S velkým nadšením se setkalo oznámení o repasování stávajícího nápojového automatu a o pořízení druhého s bagetami, sušenkami a balenými nápoji. Žáci z druhého stupně ihned požadovali, aby tento nový automat byl umístěn na druhém poschodí, aby k němu měli lepší přístup.
Všem žákům přeju hezké prázdniny.
Zapsala Marie Vyhňáková
Zápis z jednání žákovské rady dne 10. a 17. 5.2011
Jednání rady muselo být pro neúčast zástupců II. stupně rozděleno do dvou termínů. Je smutné, že starší žáci ( kromě 9.B) „zapomněli“ 10.5. přijít, přestože jim rada byla připomenuta. Jejich nezájem byl o to trapnější, že se rady 10.5. zúčastnila vedoucí školní jídelny paní Bílková, která se chtěla vyjádřit k anketě o školním stravování a pan ředitel MZŠ Kobera.
Program:
1)hodnocení ankety z pohledu vedoucí školní jídelny
Paní Bílková vysvětlila dětem, co vše musí při sestavování jídelníčků zohlednit, proč se některá jídla nemohou ve školní kuchyni připravit a vyjádřila se i ke všem připomínkám z ankety.
- Pracovnice ŠJ byly upozorněny, aby věnovaly ještě větší pozornost čistotě příborů.
- Vedení školy již zažádalo o finanční prostředky na zakoupení nových táců.
- Otázka rezervace jídel je závislá na objednávkovém systému pomocí čipových karet a to zase souvisí s celkovou rekonstrukcí jídelny a kuchyně, na kterou je třeba přibližně 4 mil. Kč. Pan ředitel řekl, že i toto je v jednání a „nového“ by se možná mohli dočkat již letošní šesťáci.
- Paní Bílková požádala děti, aby se samy pokusily sestavit jídelníček z 20 polévek a 20 jídel (z toho minimálně 2 z ryb a 2 z luštěnin). A aby pomohly se zútulněním prostředí v jídelně.
2)projednání organizace Dne dětí
Pro I. stupeň připraví Den dětí žáci 9. ročníku, zbylé ročníky mají individuální akce.
3)návrhy jídelníčku na Den dětí
Prošel návrh řízku s bramborovým salátem a zmrzlina v podobě nanuku.
4)vyhodnocení sběrové akce starého papíru
Výsledkovou listinu dostaly děti do každé třídy.
Zápis z jednání žákovské rady dne 12.4.2011
Přítomni zástupci 3. ročníku, 6.A, B, 7., 8. a 9.A. Ostatní tentokrát „zapomněli“, přestože byli upozorněni.
Program:
1) seznámení s vyhodnocením ankety ke školnímu stravování, která proběhla v týdnu od 21. do 25.3.20011
2) vylosování tří anketních lístků žáků z druhého stupně, kteří dostanou odměnu
3) připomenutí sběrové akce ve dnech 18.–20. 4. – sbíráme starý papír a víčka od pet lahví
4) informace ke Dni Země, který se uskuteční ve středu 20.4.
5) návrhy na organizaci Dne dětí
Zapsala Marie Vyhňáková
Zápis z jednání žákovské rady dne 15.3.2011
Přítomni zástupci všech tříd od druhého ročníku
Program:
1. seznámení s organizací ankety ke školnímu stravování, která proběhne v týdnu od 21. do 25.3.2011
Žáci I. stupně budou hodnotit pomocí smajlíků (chutnalo mi x nechutnalo mi), které si vezmou při odchodu z jídelny a vhodí je do připravené krabice. Každý žák pouze JEDNOHO smajlíka.
Žáci II. stupně dostanou ve čtvrtek 24.3. od svých zástupců v žákovské radě krátké dotazníky, které jim vyplněné odevzdají zpět do pondělí 28.3.
Z žáků I. stupně vyberou paní učitelky NEJKULTURNĚJI stolujícího strávníka z každé třídy a z odevzdaných anketních lístků budou vylosováni tři žáci. Tyto děti budou odměněny drobnými cenami.
2. připomenutí akce Senioři ve škole 23.3.
3. připomenutí Dne učitelů 28.3. - poděkování, přáníčko pro vyučující,...
4. zhodnocení nástěnky u šaten - 7. ročník
5. různé
Setkání žákovské rady byla přítomna paní inspektorka - členka inspekčního týmu, který ve dnech 14. - 16.3. pracoval na naší škole.
Zapsala Marie Vyhňáková
Zápis z jednání žákovské rady dne 11.1.2011
Přítomni zástupci všech tříd kromě 5. třídy.
Program:
1. návrh využití nástěnky u šaten - inzeráty, prezentace vlastní tvorby, zvyky a tradice v určitém měsíci
2. přihlašování a odhlašování kroužků na II. pololetí
3. důsledné zamykání šaten a tříd v případě stěhovánído jiných učeben, připomenutí osobní zodpovědnosti za svoje věci - školní řád
4. opětovné připomenutí nedostatečného třídění odpadu - PET lahve v koších ve třídách
5. stav vytvoření dotazníku ke školnímu stravování - zástupci 7. a 8. ročníku
Zapsala Marie Vyhňáková