Služby úřadu
Obecní úřad obce Velký Osek provádí pro veřejnost následující služby
- vidimaci a legalizaci (ověřování pravosti podpisu a ověřování shody kopie s originálem);
- evidenci obyvatel (přihlašování, změnu a odhlašování trvalého pobytu v obci Velký Osek);
- organizaci voleb;
- výběr a správu místních poplatků (za odpady, za psy, za zábor veřejného prostranství);
- určování zvláštního příjemce důchodu;
- rozhodování o povolení kácení dřevin (stromy, keře) na území obce nacházející se mimo soukromé oplocené zahrady a les;
- svatby a jiné slavnostní občanské obřady (např. vítání občanků, gratulace seniorům);
- vyjádření (stanoviska) k návrhům na stavební aktivity v obci;
- účetnictví obce;
- organizaci akcí a uveřejňování informací za podmínek daných obcí;
- vydávání čtvrtletního obecního zpravodaje Osečan
- ověřené výstupy ze systému CZECH POINT (trestní a obchodní rejstřík, výpisy z katastru nemovitostí);
- správu, údržbu a úklid nemovitostí obce (Dělnický dům, hřbitov, veřejná zeleň a prostranství, komunikace - silnice, chodníky aj.)