Obec Velký Osek
obec
Velký Osek

Služby úřadu

Obecní úřad obce Velký Osek provádí pro veřejnost následující služby

  • vidimaci a legalizaci (ověřování pravosti podpisu a ověřování shody kopie s originálem);
  •  evidenci obyvatel (přihlašování, změnu a odhlašování trvalého pobytu v obci Velký Osek);
  •  organizaci voleb;
  •  výběr a správu místních poplatků (za odpady, za psy, za zábor veřejného prostranství);
  •  určování zvláštního příjemce důchodu;
  •  rozhodování o povolení kácení dřevin (stromy, keře) na území obce nacházející se mimo soukromé oplocené zahrady a les;
  •  svatby a jiné slavnostní občanské obřady (např. vítání občanků, gratulace seniorům);
  •  vyjádření (stanoviska) k návrhům na stavební aktivity v obci;
  •  účetnictví obce;
  •  organizaci akcí a uveřejňování informací za podmínek daných obcí;
  •  vydávání čtvrtletního obecního zpravodaje Osečan
  •  ověřené výstupy ze systému CZECH POINT (trestní a obchodní rejstřík, výpisy z katastru nemovitostí);
  •  správu, údržbu a úklid nemovitostí obce (Dělnický dům, hřbitov, veřejná zeleň a prostranství, komunikace - silnice,   chodníky aj.)

Informace e-mailem

Novinky e-mailem

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

Mapové podklady

mapa

Stav Bačovky