Obec Velký Osek
obec
Velký Osek

Struktura úřadu

Struktura a působnost OÚ obce Velký Osek

Obecní úřad obce Velký Osek v souladu se zákonem č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, a dle dalších navazujících a souvisejících právních předpisů:

1) tvoří

  •   starosta obce;
  •   místostarosta obce;
  •   zaměstnanci zařazení do obecního úřadu;
  •   další pracovníci;

2)  v oblasti samostatné působnosti

  1.   plní úkoly, které mu uložilo zastupitelstvo obce nebo starosta obce,
  2.   pomáhá výborům a komisím v jejich činnosti,
  3.   rozhoduje v případech stanovených zákonem o obcích nebo zvláštním zákonem;

3) vykonává přenesenou působnost (státní správu)

podle § 61 odst. 1 písm. a) zákona o obcích v základním rozsahu svěřeném obci ve věcech stanovených dle zvláštních zákonů s výjimkou věcí, které patří do přenesené působnosti jiného orgánu obce.

   Při výkonu přenesené působnosti se orgány obce řídí
        a) při vydávání nařízení obce zákony a jinými právními předpisy,
 
        b) v ostatních případech též
                1. usneseními vlády a směrnicemi ústředních správních úřadů; tato usnesení a tyto směrnice nemohou orgánům obcí ukládat povinnosti, pokud nejsou zároveň stanoveny zákonem; podmínkou platnosti směrnic ústředních správních úřadů je jejich publikování ve Věstníku vlády pro orgány krajů a orgány obcí;
              2. opatřeními příslušných orgánů veřejné správy přijatými při kontrole výkonu přenesené působnosti podle tohoto zákona.
 
Metodickou a odbornou pomoc ve věcech přenesené působnosti vykonává vůči orgánům obce Velký Osek zejména Krajský úřad Středočeského kraje.

4) provádí

  •  vidimaci a legalizaci (ověřování pravosti podpisu a ověřování shody kopie s originálem);
  •  evidenci obyvatel (přihlašování a změnu trvalého pobytu v obci Velký Osek);
  •  organizaci voleb;
  •  výběr a správu místních poplatků (za odpady, za psy, za zábor veřejného prostranství);
  •  určování zvláštního příjemce důchodu;
  •  ozhodování o povolení kácení dřevin (stromy, keře) na území obce nacházející se mimo soukromé olplocené zahrady a les;
  •  svatby a jiné slavnostní občanské obřady (např. vítání občanků, gratulace seniorům);
  •  vyjádření (stanoviska) k návrhům na stavební aktivity v obci;
  •  účetnictví obce;
  •  organizaci akcí a uveřejňování informací za podmínek daných obcí;
  •  vydávání čtvrtletního obecního zpravodaje Osečan
  •  ověřené výstupy ze systému CZECH POINT (trestní a obchodní rejstřík, výpisy z katastru nemovitostí);
  •  správu, údržbu a úklid nemovitostí obce (Dělnický dům, hřbitov, veřejná zeleň a prostranství, komunikace - silnice, chodníky aj.)

 

Zaměstnanci obecního úřadu obce Velký Osek

a) účetní obce - Marie Fraňková, mail: frankova@velky-osek.cz;

b) matrikářka obce - Ivana Adamcová, mail: adamcova@velky-osek.cz;

c) referentka společné státní správy a samosprávy - Ing. Žaneta Bourková, mail: bourkova@velky-osek.cz;

d) referentka společné státní správy a samosprávy - Jana Maštalířová, mail: mastalirova@velky-osek.cz;

e) technický mistr - Jaromír Kolínský, tel. +420 724 124 282

f) vedoucí obecního úřadu - Mgr. Martin Tázler, mail: obecniurad@velky-osek.cz,      tel. + 420 606 087 514

Informace e-mailem

Novinky e-mailem

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

Mapové podklady

mapa

Stav Bačovky